Assalamualaikum . Selamat Datang ke ceritabudakkanta.blogspot.com . Terima Kasih kerana melawat dan follow blog buruk ni . Akan saya hargai jasa anda .HEHE :) be happy here k .:)THANK YOU .

Klik Sini :)

First Working Experience .



Heyy-2 . Okayy . sebulan lebih nak dekat dua bulan dah aku tak online . Korang rindu aku ? apa ? tak ? Hmm . takpa la kan . Okayy . anyway aku kat sini sebenarnya nak cakap kat korang yang semalam lepas balek sekolah aku terus pergi join catering kat Wisma Negeri . Ada makan-2 pekerja kat sana . Wuu .. pengalaman pertama weii . Mula-2 tu aku dengan cousin aku blurr gilerr . Tak tau nak buat apa. Biasa la baru bekerja . Pastu ada abang tu suruh kitaorang angkat-2 barang . Okayy . Kami lakukan . Then , para pekerja kat wisma tu pun turun makan . Aku just perhatikan sapa yang dah habis makan pastu aku kena angkat pinggan mangkuk . Easy lol . Tapi penat giler weii . Huhu . Pasti kene kemas-2 meja . Korang nak tao aku dapat berapa upah ? Tiga Puluh Lima Ringgit je ! ! erghh . aku korek hidung mak aku pun boleh dapat lebih la ! Kerja punya penat macam nak mati . tiga puluh lima ringgit je ? kalau lima puluh aci la jugakk . Okayy . Fine . aku pasrah . sebab baru kerja kan . Tapi ingat kan nak join catering kat rumah orang kawen . Dpat lima puluh ringgit . Hehe . Saje nak tambah duit pocket . Anda pula bagaimana ? Okayy lha  . Penat . Aku kat cyber cafe sebenarnya ni . Babaii . :)

Terima Kasih Sebab Bace Entri Budak . Menarik ? Like lha .