Assalamualaikum . Selamat Datang ke ceritabudakkanta.blogspot.com . Terima Kasih kerana melawat dan follow blog buruk ni . Akan saya hargai jasa anda .HEHE :) be happy here k .:)THANK YOU .

Klik Sini :)

2012 gonna be crucial

Hey-2 . Assalamualaikum . ehh . macam dah lame jugak dah tak update . huhu . busy lha . Haha . busy lha sangat . Hmm . I think I already ready to Back to School ( english hancur . okayy ) . 2012 nak masuk berapa hari lagi . Barang-2 sekolah dah di beli . Huh . okayy . Tahun 2012 ialah tahun yang sangat penting bagi aku . ehh . nape ? nak kawin ke ? Haha . dok lha . PMR lha sayang-2 sekalian . okayy . seriously . aku tak nak hampa kan family aku buat kali yang kedua . UPSR dulu memang hampehh la kan . Ni aku nak try the best for PMR tahun depan . Doa-2 kan aku .Terasa tercabar pulak bila dapat tau cousin aku dapat straight A's . Kalau dia boleh tak mustahil aku pon boleh . acecehh .  Okayy . Untuk nak try capai kan niat aku ni . Maybe aku kene buat semua ni .
  1. Tak tinggal solat .
  2. Start bulan march dah mula tak layan Facebook Twitter Blogger bagaii . huhu .
  3. Study smart . struggle betol-2 .
  4. Tak nak blur-2 lagi kat kelas .
  5. Tak nak boipreeng-2 .
and ... macam-2 lha sebenar nya . Haha . okayy . aku tengah ngantuk nihh . Buat entri ni pon dalam keadaan mamaii nihh . haha . okayy . assalamualaikum . babaii . 

Terima Kasih Sebab Bace Entri Budak . Menarik ? Like lha .