Assalamualaikum . Selamat Datang ke ceritabudakkanta.blogspot.com . Terima Kasih kerana melawat dan follow blog buruk ni . Akan saya hargai jasa anda .HEHE :) be happy here k .:)THANK YOU .

Klik Sini :)

What I Have ?

Hey-2 Assalamualaikum . What I have ? Haha . Seriously aku tak tahu apa yang aku ada yang menyebabkan budak-2 kecik and warga emas suka kat aku ? Muka aku nampak suci ke ? Haha . Seriously . Semalam time pegi Giant ada perempuan berumur tu senyum-2 kat aku . Then ade sekali tu time kat rumah orang tunang ada perempuan yang berumur jugak tanya nama aku , then terus dia cubit pipi aku . Haha . what ? terkejut aku . Kalau budak-2 kecik pulak especialy anak-2 saudara aku la . Kalau takda aku macam tak boleh hidup pulak . Haha . Tapi aku tak suka sangat kat budak-2 ni . Hehe . Okay lha . Takda pe nak taip lagi . Babaii ,

Terima Kasih Sebab Bace Entri Budak . Menarik ? Like lha .