Assalamualaikum . Selamat Datang ke ceritabudakkanta.blogspot.com . Terima Kasih kerana melawat dan follow blog buruk ni . Akan saya hargai jasa anda .HEHE :) be happy here k .:)THANK YOU .

Klik Sini :)

Just A Night .

Heyy-2 . Assalamualaikum . Hurm . Seperti hari-2 biasa . Boring boring and boring . Cuti-2 sekolah macam ni dapat la jugak aku luangkan masa dengan anak-2 buah aku . Petang tadi dengan selebet-nya aku keluar dari rumah kakak aku then terus pergi maen basikal . Huhu . Memang macam dah takda rupa budak form 3 dah . Mentang-2 rumah kakak aku tu kat Mambau . Sure lha takda budak Sj2 yang nampak aku kan . Then , tadi korang tengok mentor ? tak ? rugi weyhh . kalau korang tengok sure gelak terbahak-2 tengok gelagat manusia-2 yang tak tengok cermin sebelom pergi audition tu . Haha . Oppss . Mengumpat pulakk dah . Tak baek-2 . Ape lha . Okayy lha . Dah takda apa yang nak dicakapkan lagi . So , babaii . :)


Terima Kasih Sebab Bace Entri Budak . Menarik ? Like lha .