Assalamualaikum . Selamat Datang ke ceritabudakkanta.blogspot.com . Terima Kasih kerana melawat dan follow blog buruk ni . Akan saya hargai jasa anda .HEHE :) be happy here k .:)THANK YOU .

Klik Sini :)

Vanilla Coklat

Heyy-2 . Vanilla ? Coklat ? ehh . bukannye aku nak makan vanilla dengan coklat . Aku just nak cakap , yang cerita Vanilla Coklat dah habes ! Seriously aku cakap , aku bukan tengok cerita tu sebab nak tengok Aiman Hakim tu . But , aku nak tengok Izzara Aishah . Wahh-2 , dia comel gilerr . 
Ehh-2 . Aku bukan-nye nak cerita pasal Vanilla Coklat ni Hundred Percent . Aku nak bandingkan drama Melayu and drama Indonesia . Alaa . . Sinetron tu ? Huh . korang perasan tak ? Tak ? ehh . sabar dulu , aku tak habes cakap lagi . Gelojoh betol . Korang perasan tak yang drama Melayu pendek-2 je episod dia , tapi kalau drama Indonesia .. Ya Allah .. berjelar-2 panjang-nye . Aku rasa korang pun memang dah sekian lama-nye perasan kod . See , drama Vanilla Coklat just tiga belas episod je and sinetron Putri yang ditukar .. dah berapa lama-nye korang tunggu sinetron tu habes kan ? For our imformation , sinetron tu episod dia enam ratus lebih u know ? huh ? panjang giler kan ? 
And . . drama Melayu banyak cerita pasal cinta yang tak direstu lah , cinta ini lah , cinta itu lah . kalau sinetron pulakk cerita pasal keluarga yang bermasalah lah , anak diorang kene tukar lah , apa lah . Kan-3 ? 
Aku rasa korang memang dah lama perasan perbandingan antara drama Melayu and sinetron Indonesia . Anyway . aku lebih suka Movie Indonesia , bukan sinetron . Sebab Movie Indonesia ada banyak moral and jalan cerita dia pun best . Kalau filem Melayu pulakk kadang-2 kurang kualiti . Hmm . so , itu je lah conclusion aku pasal drama-2 ni . Huhu . K lah . babaii . :)


Terima Kasih Sebab Bace Entri Budak . Menarik ? Like lha .